نوشته شده توسط : dellaram

تور مشهد آبشار اخلمد

آبشار اخلمد مشهد در شهرستان چناران واقع در خراسان رضوی می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد. این آبشار در دره ای بین کوه های بینالود قرار گرفته است و دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد. در این منطقه گیاهان فروان و باغات میوه نیز به چشم می خورد که توجه گردشگران تور لحظه آخری مشهد را به سوی خود جلب می کند. برای رفتن به آبشار اخلمد ابتدا باید از میان یک آبشار با ارتفاع 23 متر عبور کرد تا به آبشار اصلی اخلمد که تقریبا 40 متر ارتفاع دارد رسید. این آبشار در یک کیلومتری آبشار اولی قرر دارد و آبشار سوم و چهارم هم در بالای این آبشارها قرار گرفته است. روستای اخلمد نیز در ۸۴ کیلومتری این شهر مقدس و در امتداد جاده مشهد قوچان قرار دارد که دارای باغ‌های زیبا و پر از میوه های لذیذ مانند سیب و گلابی می باشد. محصولات این منطقه حتی در میان مردم مشهد هم زبان زد است. گردشگران تور لحظه آخری مشهد با رفتن به روستای اخلمد و آبشار آن می توانند لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور مشهد آبشار اخلمد

 

 

 

 تور مشهد بوستان ملت

بوستان ملت مشهد در زمان سلطنت محدرضا شاه پهلوی در سال 1343توسط دو مهندس انگلیس ساخته شد. این بوستان به سبک بوستان های انگلستان طراحی و ساخته شده است. این بوستان در حاشیه بزرگراه وکیل آباد و در قسمت غربی شهر مقدس مشهد قرار دارد. بوستان ملت دارای مساحتی به وسعت 72 هکتار است که متشکل از 35 هزار اصله درخت , دریاچه ای در ضلع شرقی آن , زمین های ورزشی مانند زمین چمن , زمین بستکتبال , تنیس , والیبال , پیست اسکی و... در ضلع غربی آن می باشد و گردشگران تورمشهد می توانند در این بوستان اوقات خوشی را سپری کنند.

تور مشهد بوستان ملت

همچنین این بوستان دارای استخری روباز به وسعت 1250 متر مربع و یک شهر بازی بزرگ می باشد. لازم به ذکر است این بوستان و شهر بازی آن از قدیمی ترین و دیدنی ترین بوستان های این شهر مقدس به حساب می آیند. علاوه بر این چرخ فلکی که در شهر بازی بوستان ملت قرار دارد دارای 80 متر قطر می باشد و بزرگترین فانفار (چرخ و فلک) منطقه خاورمیانه می باشد و در دنیا هجدهمین چرخ و فلک مرتفع است که می تواند در هر دور خود 450 نفر تا ارتفاع 80 متر بالا ببرد. گردشگران تورمشهد خاطر جمع باشند که این چرخ و فلک توسط بخش خصوصی طراحی و طی 2 سال ساخته شد و در سال 1390 عضو اتحادیه جهانی IAAPA گشت و در کشور اولین مجموعه ای است که دارای استانداردهای تجهیزات شهر بازی می باشد

تور مشهد بوستان ملت

 

 

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگران تور مشهد پاییز 94 را به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های مشهد , تفریحات مشهد , گردشگری های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره این شهر تورییستی که به شکل u ساخته شده است و دارای طراحی منحصربه فرد و کمال گرا می باشد. دکوراسیون داخلی هتل و اتاق های آن نیز بسیار زیبا می باشد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

اتاق ها دارای دکوراسیونی فوق مدرن می باشد و با رنگ هایی بسیار دلنشین و ملایم تزئین شده اند, علاوه بر این اتاق ها دارای یک بالکن با چشم اندازی بی نظیر از دریای نیبلگون مدیترانه می باشند و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از تلویزیون صفحه تخت , یخچال , کاناپه و... دارد. گردشگران تورآنتالیا با انتخاب این هتل برای اقامت خود قطعا سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

از دیگر ویژگی های این هتل داشتن 110000 مترمربع ساحل اختصاصی و یک بندر اختصاصی در  ساحل می باشد. هم چنین یک کافه ساحلی هم دارد که می توانید در حین استراحت خود یک آب میوه لذیذ و خنک را نوش جان کنید و لذت ببرید. از امکانات رفاهی هتل می توان به شهر بازی کودکان , کلوپ کودکان , استخر مخصوص کودکان و بزرگ سالان به همراه سرسره آبی های فراوان , زمین تنیس , زمین فوتبال و گلف و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

لازم به ذکر است که این هتل دارای یک رستوران سلف سررویس و یک رستوران با انوع غذاهای لذیذ مدیترانه ای , آسیای شرقی و امریکای لاتین می باشد و شما گردگران عزیز تورآنتالیا می توانید با اقامت در این هتل هم لحظات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید هم از نوش جان کردن غذایهای خوش مزه آن نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

 

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

 

 

 

 تور آنتالیا مسجد کنگره دار yivli minareli

مسجد yivli minareli در قرن سیزدهم توسط یک پادشاه سلجوقی به نام سلطان علاءالدین کی قباد در مرکز شهر توریستی آنتالیا ساخته شده است. این مسجد دارای مناره های بسیار زیبایی است و همین امر باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 شده است. این مسجد به دلیل قدمت و زیبایی که دارد به یک سنبل در آنتالیا تبدیل شده است. این مسجد در حقیقت یک مدرسه بوده است که علوم دینی در آن تدریس می شد و نام آن مدرسه کاراتای بود. مسجد کنگره دار از آن جهت معروف شده است است دارای طراحی و معماری خاصی است و حکاکی های بی نظیری روی سنگ های آن وجود دارد. در واقع آنچه که جلوۀ زیبا به این مسجد بخشیده است کاشی های مناره دار و شکسته ای است که برای ساخت آن استفاده شده است. گردشگران عزیز تور آنتالیا 94 بدانند که این مسجد از زیباترین مساجد شهر توریستی آنتالیا است و دیدن آن خالی از لطف نیست.

تور آنتالیا مسجد کنگره دار yivli minareli

 

 

 

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میرسد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران عزیز تور آنتالیا 94 می توانند در این فرصت بدست آمده سایر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه اختصاص داده شده است.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

گفته میشود که حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا پاییز 94 می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار خوش مزه و لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه می باشد. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز تور آنتالیا 94 می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

 

 

 

تور آنتالیا کشتی کروز آنتالیا

کشتی کروز یکی از بهترین تفریحات شهر توریستی آنتالیا می باشد که برای گردشگران عزیز تور آنتالیا پاییز 94 قطعا خوشایند خواهد بود.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران بتوانند سوار این کشتی ها شوند باید ابتدا با اتوبوس ویا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران عزیز تور آنتالیا پاییز 94 می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند و تفریح خود را کامل کنند. همچنین در این گشت و گذار با کشتی می توانید مناظر طبیعی فوق العاده زیبایی را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

تور آنتالیا کشتی کروز آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: درباره آنتالیا , دانستنی های آنتالیا , هتل های آنتالیا , دیدنی های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 تور آنتالیا هتل وو کرملین پالاس

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا از هتل های 5 ستاره این شهر توریستی است که وسعت آن 75000 متر مربع می باشد. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده ای می باشد که رضایت تمام گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری را که در این هتل اقامت دارند جلب می کند.

تور آنتالیا هتل وو کرملین پالاس

از امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی , مججموعه آبی بسیار بزرگ , استخر روباز و سرپوشیده , 7 کافه , 6 رستوران با منوی سفارشی و سرو انواع غذاهای لذیذ , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ماساژ , آب درمانی , شیرجه در استخر آب گرم , 3 پارک آبی برای کودکان , 6 پارک آبی مخصوص بزرگسالان , سالن تیر اندازی و... اشاره کرد. گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل وو کرملین پالاس

 

 

 تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

هتل گرند پارک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا آنتالیا می باشد که متشکل از 4 ساختمان جداگانه و 472 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.  این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشد و یک شاتل به صورت رایگان در زمان های تعیین شده ای مسافران تور آنتالیا مهر 94 را که در این هتل اقامت دارند را به سمت ساحل اختصاصی آن می برند.

تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

 

تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

این هتل درای اتاق های خانوادگی است که برای خانواده های 3-4 نفره بسیار مناسب می باشد و قیمت آن نیز مناسب است. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , ساحل اختصاصی , رستوران , کافی شاپ , اینترن رایگان در لابی و اتاق ها و.... اشاره کرد. گردشگران تور آنتالیا مهر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده و سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5ستاره آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های درجه یک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

درگاه حضرت نظام الدین دهلی

 درگاه صوفی بزرگ هند، خواجه نظام الدین اولیا (1238 - 1325 میلادی) یکی از مهمترین دیدنیهای هندوستان و جاذبه های گردشگری تور هند در محلی شلوغ و پر تراکم و در نزدیکی آرامگاه همایون قرار دارد که میزبان جمع کثیری از زائران مسلمان و غیر مسلمان است.شاه نظام الدین اولیاء در سال ۷۲۵ ه.ق در دهلی دیده از جهان فروبست و در همانجا دفن شد. مجموعه درگاه یا آرامگاه وی در مقبره ٔ شکرگنج هندوستان در نزدیکی آرامگاه همایون که به نام خود او منطقه «حضرت نظام الدین» شناخته می شود، مورد بازدید تعداد زیادی از مردم و زیارتگاه مسلمانان است و هر سال یک روز برای وی در این محل مجلس یادبود تشکیل می شود و هزاران مسلمان در آنجا اجتماع می کنند و از طرف خطباء خطبه هایی خوانده می شود. آرامگاه امیرخسرو دهلوی که از مریدان نظام الدین اولیاء بود نیز در همین مجموعه قرار دارد.

 

درگاه حضرت نظام الدین دهلی

 

درگاه حضرت نظام الدین دهلی

 

 

 

 

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن

کاخ ریاست جمهوری هند راشتراپاتی بهاوان از اماکن دیدنی و تاریخی دهلی هند آماده پذیرای مسافرین تور هند میباشد که در سمت منتهاالیه غربی میدان مرکزی دهلی نو که دروازه هند در میان آن قرار گرفته، واقع شده است .  کاخ ریاست جمهوری دارای تالارهای بزرگ و ۳۴۰ اتاق است. باغ زیبا و معروف مغول گاردن در انتهای غربی محوطه این کاخ قرار دارد که سالی یک ماه، بازدید عموم از آن آزاد است.بخشهایی از این مجموعه از مهمترین دیدنی های دهلی هند بشمار میروند.در مجموعه بزرگ کاخ ریاست جمهوری  دهلی دفتر نخست وزیر و وزارت خارجه معروف به ساوت بلاک در حاشیه شرقی و ساختمان مدور مجلس هند نیز در حاشیه شمال شرقی این کاخ واقع شده‌است. این مجموعه، بخش اصلی از معماری انگلیسی دهلی‌نو است.سالن معروف آشوکا در طبقه دوم این کاخ قرار دارد که محل برگزاری رسمی‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور هندوستان است. سقف این سالن و حاشیه فوقانی دیواره‌های آن به مساحتی بیش از ۷۵۰ متر مربع، تماماً با نقاشیهای ایرانی و اشعار فارسی پوشیده شده‌است.

 

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن

 

 

 

معبد نیلوفر در هند

لوتوس تمپل یا معبد نیلوفر آبی (Bahá'í Houses of Worship یا Lotus Temple) معبد آیین بهائی یا مشرق الاذکار بهائیان در شهر دهلی‌نو پایتخت هندوستان است که از معروفترین بناهای مدرن هند به‌شمار می‌آید و به عنوان مادر معابد شبه قاره هند شناخته شده‌است. به معماری این بنا که به شکل گل لوتوس است جوایز معتبر بین المللی بسیاری تعلق گرفته و مقالات بیشماری در نشریات معتبر جهانی در باره آن نوشته‌اند.معمار این ساختمان یک ایرانی بهائی به نام فریبرز صهبا است که در طرح معماری این بنا از گل نیلوفر آبی الهام گرفته‌است. این گل زیبا در هندوستان نشانه پاکی و روحانیتی است که همواره با عبادت و دیانت توأم بوده‌است. که گردشگران تور هند به دیدن آن می روند.این ساختمان شامل ۲۷ گلبرگ است که از بتُن سفید ساخته شده و با سنگ مرمر سفید پوشیده شده است.این سنگ‌ها از یونان خریداری و در ایتالیا برش داده شده‌اند. هر یک از نُه طرف ساختمان سه گلبرگ دارد و نُه در بزرگ به تالار مرکزی به‌ظرفیّت ۱۳۰۰ نفر باز می‌شود. ارتفاع بنا از کف تا بالای ساختمان ۲۷/۳۴ متر و قطر ساختمان ۷۰ متر است و در زمینی به‌مساحت ۶۴/۱۰ هکتار در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری هندوستان نشسته‌است.این بنای عظیم جدیدترین مشرق اُلاذکار بهائیان است که در جهان ساخته شده زمین آن در سال ۱۹۵۳ خریداری شده و ساخت آن در سال ۱۹۸۰ شروع و پس از ۶ سال، در ۲۴ دسامبر ۱۹۸۶ به‌اتمام رسیده‌است. در طی بیش از ۲۰ سالی که از عمر این بنا می‌گذرد بیش از ۵۰ میلیون نفر از آن دیدن کرده‌اند و گاه در هنگام تعطیلات مملکتی هند، تعداد گردشگران تور هند به یکصد هزار نفر در یک روز نیز بالغ شده‌است.هندوستان با جمعیتی بین ۱٬۷ تا ۲٬۲ میلیون نفر بهایی بزرگترین جمعیت پیروان این آیین در جهان به‌شمار می‌آید. در این بنا به ندرت مناسکی ویژه بهائیان انجام می‌شود و همه می‌توانند با هر اعتقادی با سکوت به تفکر و مناجات بپردازند. انجام مراسم مذهبی و سخنرانی در سالن اصلی ممنوع است و اغلب مردم هندوستان از هر مذهب و طایفه‌ای آن‌را محترم می‌شمارند.

 

معبد نیلوفر در هند

 

معبد نیلوفر در هند

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های هند , جاذبه های هند , مناطق توریستی هند , گردشگری های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ویکرام دهلی هند

 هتل ویکرام  دهلی هند خدماتی از قبیل : خانه داری ,امکانات جلسه و ضیافت ,لباسشویی ,خشکشویی , اتو کشی ,صرافی ,بسته های نهار ,کرایه ماشین ,خدمات تورها ,فکس و کپی ,مرکز تجارت ,سرویس مستخدم ,منوهای رژیمی را به مسافران تور هند  ارائه می دهد. و همچنین امکاناتی مثل استخر روباز  , اتاق  برای معلولین را دارا می باشد.

 هتل ویکرام  دهلی هند

 

 هتل ویکرام  دهلی هند

 

 

 

هتل دی رویال پلازا دهلی هند


هتل دی رویال پلازا  دهلی هند خدماتی از قبیل : خانه داری ,امکانات جلسه و ضیافت ,لباسشویی ,خشکشویی ,اتو کشی ,صرافی ,خدمات تورها ,فکس و کپی ,مرکز تجارت ,خدمات تهیه بلیط ,کرایه اتومبیل ,سرویس مستخدم , استخر , پارکینگ , سالن بدنسازی و سالن کنفرانس را به مسافران تور هند ارائه می دهد و همچنین امکاناتی مثل مرکز سلامت و آبگرم  , اتاق برای معلولین و مرکز بدنسازی را دارا می باشد. این هتل به تعداد 419 اتاق و 3 آسانسور دارا می باشد که موقعیت آن در مرکز شهر و 40 کیلومتری فرودگاه می باشد. 

 هتل دی رویال پلازا  دهلی هند

 

هتل دی رویال پلازا  دهلی هند

 

 

 

هتل کلارین کلکشن دهلی نو هند


هتل کلارین کلکشن  دهلی نو هند خدماتی از قبیل :خانه داری ,امکانات جلسه و ضیافت ,ترانسفر فرودگاه ,لباسشویی , خشکشویی ,آرایشگاه ,صبحانه در اتاق ,اتو کشی ,صرافی ,خدمات کفش و واکس ,بسته های نهار ,خدمات تورها ,فکس و کپی ,مرکز تجارت ,کرایه اتومبیل ,سرویس مستخدم ,سرویس اتو شلوار ,امکانات اتاق VIP را به مسافران تور هند ارائه می دهد. و همچنین امکاناتی مثل اتاق و امکانات برای معلولین و ماساژ ,استخر روباز ,سونا ,مرکز سلامت و آبگرم ,حمام ترکی و بخار  و سرویس نگهداری کودکان را دارا می باشد.

هتل کلارین کلکشن  دهلی نو هند

 

هتل کلارین کلکشن  دهلی نو هند

 

 

 

هتل آ سیلور فرنس دهلی نو هند


هتل آ سیلور فرنس دهلی نو هند خدماتی از قبیل : خانه داری ,امکانات جلسه و ضیافت ,ترانسفر فرودگاه ,لباسشویی , خشکشویی ,صرافی ,خدمات کفش و واکس ,خدمات تورها ,فکس و کپی ,مرکز تجارت ,خدمات تهیه بلیط ,کرایه اتومبیل , سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) را به مسافران تور هند ارائه می دهد. و همچنین امکاناتی مثلاتاق برای معلولین و اتاقهای خالی از حساسیت  وزمین گلف را دارا می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره هند دهلی , هتل های هند , بهترین هتل های هند ,هتل های درجه یک هند ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند خدماتی از قبیل :خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ،خشکشویی ،خدمات تهیه بلیط   را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین اين اقامتگاه داراي 24 اتاق مي باشد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين تور هند ، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. 

 

 

 

 

هتل سولت اند پرسنال سوئیت دهلی هند

هتل سولت اند پرسنال سوئیت دهلی هند خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ،سرویس مستخدم ،امکانات اتاق  را به میهمانان خود وسافران تور هند ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ،استخر روباز ، استخر سرباز (تمام فصول)  و اتاق و امکانات برای معلولین ،اتاق های خانوادگی و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

 

 

 

هتل هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند

هتل هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ،لباسشویی ، خشکشویی ،صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ،سرویس اتو شلوار ،امکانات اتاق VIP  را به مسافران تور هند ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل جکوزی ،استخر سرباز (تمام فصول)، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای خالی از حساسیت و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

 

 

 

هتل کوالیتی سوا گراند دهلی هند


هتل کوالیتی سوا گراند دهلی هند خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،اتو کشی ،مرکز تجارت ، سرویس مستخدم ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)  را به مسافران تور هند ارائه می دهد.و همچنین اين هتل داراي 82 اتاق مي باشد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد. و امکانات برای معلولین را دارا می باشد.

 

 

 

هتل دان اند کلور هوم دهلی هند

 هتل دان اند کلور هوم دهلی هند خدماتی از قبیل : خانه داری ،لباسشویی ،خشکشویی ،اتو کشی ،خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ،سرویس اتو شلوار  را به مسافران تور هند ارائه می دهد.و همچنین اين هتل داراي 18 اتاق مي باشد و  امکانات برای معلولین  را دارا می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره هند , هتل های هند , بهترین هتل های هند , هتل های درجه یک هند ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است. این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا , درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است. این ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تا گردشگران عزیز تور کیش از تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

تور کیش ساحل درختان نارگیل

تور کیش ساحل درختان نارگیل



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور کیش می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور کیش از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های کیش , تفریحات کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل فیر مونت دبی

 

تور دبی هتل فیر مونت

هتل میر فونت دبی در سال 2002 در خیابان شیخ زائد روبروی مرکز تجارت جهانی ساخته شد اما دو سال بعد مجددا بازسازی شد. این هتل 5 ستاره دارای 394 اتاق تمیز و زیبا است که مسافران تور دبی مرداد 94با اقامت در این هتل می توانند در کمال آسایش در اتاق های آن استراحت کنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

تور دبی هتل فیر مونت

این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به سیستم تهویه مناسب , پذیرش 24 ساعته , آسانسور , کافه , رستوران , بار , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , اینترنت وایرلس , فروشگاه , صرافی و... اشاره کرد. رستوران این هتل بهترین آشپزهای دنیا را به خدمت گرفته تا غذاهای لذیذ و متنوعی را برای مهمانان خود سرو کنند. همچنین بنا به درخواست مسافران غذای آنها در اتاقشان نیز سرو می شود. گردشگران عزیز تور دبی مرداد 94با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

 

 

 

هتل سنت جورج دبی

 

تور دبی هتل سنت جورج

هتل سنت جورج از هتل های 3 ستاره منطقه بنی یاس دبی می باشد که نمای سیار زیبایی را از کشتی ها و خلیج مقابل چشمان مهمانان خود فراهم می آورد زیرا این هتل در نزدیکی خلیج کریک واقع شده است. مسافران عزیز تور دبی تابستان 94با اقامت در این هتل می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

از دیگر مزایای این هتل آن است که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه پیاده روی تا خلیج کریک فاصله دارد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران تور دبی تابستان 94 که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. هتل سنت جورج متشکل از 140 اتاق تمیز با مبلمانی شیک و زیبا می باشد که این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم را دارند.

تور دبی هتل سنت جورج

مهمانان عزیز این هتل می توانند با پرداخت 60 درهم از اینترنت 24 ساعته هتل نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ , کافی شاپ و... اشاره کرد. کافی شاپ این هتل بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسنی به مهمانان خود هستند. اما آنچه که باعث جلب نظر ایرانیان می شود رستوران شب های تهران این هتل است که در طیقه دهم قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از خلیج کریک دارد. مسافران تور دبی تابستان 94با اقامت در این هتل می توانند در رستوران شب های تهران آن غذای دلخواه خود را نوش جان کنند و از دیدن منظره خلیج کریک نیز نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

 

 

 

 

هتل مارکوپولو دبی

 تور دبی هتل مارکوپلو

هتل مارکوپولو از بهترین هتل های 4 ستاره منطقه سیتی سنتر دیره دبی می باشد که در نزدیکی رستوران های ایرانی قرار گرفته است. این هتل متشکل از 128 اتاق تمیز و لوکس و زیبا می باشد. اتاق های آن دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تخت خواب کینگ سایز و معمولی , حمام , سشوار , میز اتو , اینترنت و... می باشد و مسافران عزیز تور دبی مرداد 94می توانند اقامتی راحت و آسوده را در این هتل داشته باشند.

تور دبی هتل مارکوپلو

از امکانات این هتل می توان به استخر , پارکینگ , صرافی , شک شویی و... اشاره کرد. لابی هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشند. همچنین مسافران عزیز تور دبی تابستان 94که در هتل مارکوپولو اقامت دارند می توانند به صورت رایگان از امکانات هتل مانند استخر , اینترنت و... استفاده کنند.

تور دبی هتل مارکوپلو

لازم به ذکر است که رستوران های این هتل غذای بین المللی بسیار لذیذی را سرو می کنند که ارزش یکبار امتحان کردن را دارند. این هتل دارای رستوران هندی , رستوران امریکایی مکزیکی (مخلوط) , رستوران چینی , نانوایی های که به صورت شبانه روز نان میپذند و... می باشد. از دیگر مزایای این هتل آن است که در نزدیکی مترو  می باشد و علاوه بر این تنها 5 کلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و همین امر باعث میشود که مسافران عزیز تور دبی مرداد 94که در این هتل اقامت دارند بتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر بروند.

 

تور دبی هتل مارکوپلو

تور دبی هتل مارکوپلو

 

تور دبی هتل مارکوپلو

 

تور دبی هتل مارکوپلو



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های خوب دبی , هتل های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 669
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

تور آنتالیا منطقه کمر

کمر یک منطقه توریستی که در سال های اخیر بسیار مورود توجه ایرانیان قرار گرفته است. کمر در 42 کیلومتری غرب آنتالیا واقع شده است و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا حدود 45 دقیقه الی 1 ساعت می باشد. کمر یک منطقه ساحلی زیبا با سواحل سنگریزه ای می باشد و اکثر هتل ها و رستوران ها و کافه های آن در نوار ساحلی این منطقه واقع شده اند. مسافران تور آنتالیا مرداد 94اگر برای تفریح به این شهر سفر کرده اید منطقه کمر بهترین جا برای گردش و تفریح است. زیرا دارای تمام امکانات سرگرمی و ورزشی , مرکز خریدهای متعدد و هر آنچه که گردشگران برای تفریح نیاز دارند می باشد. لازم به ذکر است که هتل های منطقه کمر با توجه به خدماتی که ارائه می دهند نسبت به سایر هتل های آنتالیا دارای قیمت های مناسب تری نیز می باشند. یکی از بزرگترین جذابیت های کمر آنتالیا زیبایی های طبیعی آن , دیوارهای شهر و همچنین بقایای تاریخی و دروازه هادریان است که از زمان رومیان باستان بر جای مانده است که باعث جلب نظر مسافران تور آنتالیا مرداد 94و گردشگران شده است. شما گردشگران عزیز اگر به دنبال یک شهر زیبا هستید که دارای هتل های خوب با نرخ ارزان و مناسب باشد می توانید به منطقه کمر آنتالیا بروید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا منطقه کمر سواحل دریای اژه



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا , جاذبه های آنتالیا , تفریحات آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()